Sajfer, A. (2022). Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Applied Health Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer, Anamarija. "Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija." Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer, Anamarija. "Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija." Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer, A. (2022). 'Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija', Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer A. Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Applied Health Sciences; 2022 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
A. Sajfer, "Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija", Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289