Sajfer, A. (2022). Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer, Anamarija. "Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer, Anamarija. "Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer, A. (2022). 'Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
Sajfer A. Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289
A. Sajfer, "Korištenje kognitivnih pristupa temeljenih na učenju u radnoj terapiji: Uloga rješavanja problema u omogućavanju izvedbe okupacija", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:292289