Žarković, A. (2019). Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković, Anamarija. "Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković, Anamarija. "Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković, A. (2019). 'Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
Žarković A. Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2019 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231
A. Žarković, "Važnost uključivanja radnog terapeuta kao podrška u radu s djecom s teškoćama u sustav vrtića", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:842231