Sekulić, T. (2017). UTJECAJ KONTINUIRANOG PROVOĐENJA TERAPIJSKIH VJEŽBI KOD DJECE S NEUROMIŠIČNOM DISTROFIJOM (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:366943
Sekulić, Tamara. "UTJECAJ KONTINUIRANOG PROVOĐENJA TERAPIJSKIH VJEŽBI KOD DJECE S NEUROMIŠIČNOM DISTROFIJOM." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:366943
Sekulić, Tamara. "UTJECAJ KONTINUIRANOG PROVOĐENJA TERAPIJSKIH VJEŽBI KOD DJECE S NEUROMIŠIČNOM DISTROFIJOM." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:366943
Sekulić, T. (2017). 'UTJECAJ KONTINUIRANOG PROVOĐENJA TERAPIJSKIH VJEŽBI KOD DJECE S NEUROMIŠIČNOM DISTROFIJOM', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:366943
Sekulić T. UTJECAJ KONTINUIRANOG PROVOĐENJA TERAPIJSKIH VJEŽBI KOD DJECE S NEUROMIŠIČNOM DISTROFIJOM [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2017 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:366943
T. Sekulić, "UTJECAJ KONTINUIRANOG PROVOĐENJA TERAPIJSKIH VJEŽBI KOD DJECE S NEUROMIŠIČNOM DISTROFIJOM", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:366943