Rođak, R. (2024). Uloga radnog terapeuta kod djece s Touretteovim sindromom: Pristupi za omogućavanje participacije u svakodnevnim aktivnostima (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:009179
Rođak, Rea. "Uloga radnog terapeuta kod djece s Touretteovim sindromom: Pristupi za omogućavanje participacije u svakodnevnim aktivnostima." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:009179
Rođak, Rea. "Uloga radnog terapeuta kod djece s Touretteovim sindromom: Pristupi za omogućavanje participacije u svakodnevnim aktivnostima." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:009179
Rođak, R. (2024). 'Uloga radnog terapeuta kod djece s Touretteovim sindromom: Pristupi za omogućavanje participacije u svakodnevnim aktivnostima', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:009179
Rođak R. Uloga radnog terapeuta kod djece s Touretteovim sindromom: Pristupi za omogućavanje participacije u svakodnevnim aktivnostima [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:009179
R. Rođak, "Uloga radnog terapeuta kod djece s Touretteovim sindromom: Pristupi za omogućavanje participacije u svakodnevnim aktivnostima", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:009179