prikaz prve stranice dokumenta Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja

Mišić, Paula
Zdravstveno veleučilište

Citirajte ovaj rad

Mišić, P. (2023). Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:248310

Mišić, Paula. "Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:248310

Mišić, Paula. "Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:248310

Mišić, P. (2023). 'Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:248310

Mišić P. Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2023 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:248310

P. Mišić, "Analiza pristupačnosti javnih prostora Grada Zagreba studentima s invaliditetom: prijedlog inkluzivnog studiranja na temelju prikaza slučaja", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:248310

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.