prikaz prve stranice dokumenta Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta

Šimić, Dino
Zdravstveno veleučilište

Citirajte ovaj rad

Šimić, D. (2018). Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117

Šimić, Dino. "Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117

Šimić, Dino. "Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117

Šimić, D. (2018). 'Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117

Šimić D. Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117

D. Šimić, "Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.