prikaz prve stranice dokumenta Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om

Šahdomerović, Nora
University of Applied Health Sciences

Cite this document

Šahdomerović, N. (2021). Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, Nora. "Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om." Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, Nora. "Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om." Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, N. (2021). 'Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om', Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, accessed 25 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović N. Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Applied Health Sciences; 2021 [cited 2022 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

N. Šahdomerović, "Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om", Undergraduate thesis, University of Applied Health Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Please login to the repository to save this object to your list.